Tuesday, 22 March 2011

sedetik lebih

adoiii..ponat nyo eden wt tesis ni..
kalo dlm bahaso melayu, xpo la jugok
ini adoooiii..eden ni muet dpt band 2 jo..cano nihh.. 
sumbody help me!!!
ok x eden ckp nogori???kihkihkih
dolu eden ckp mcm ni, mrh no kwn eden kek eden..
dio kato rosakkn bahaso nogori dio..hahaha...

jane..ekau jgn mrh yo~~

igtkn nk take 5..eh take 5 amende
da hmpir sjam aku duk mengarut ntah pape
jap msg c DIA, jap tgk fb..
sekali kn..hihihi..aku teringt sesuatu..
aku suke sgt lgu SEDETIK LEBIH
alllaaa..yg anuar zain nynyi 2..
korag msti tau punye..
bile tgk lirik die kn dlm utube,wt aku rindukn DIA
iskkkkk3~~

dr dulu lg ktorg LONG DISTANCE RELATIONSHIP
mule2 sush jgk tp lame2 ok la..
alah bisa tegal biase..betol ke ayt aku ni??hihihi.. 
da hmpir 5 buln ktorg xjumpe..
yelaa..die nun jauh d seberag sane..
kene redah lautan api wooo...
tp buln 4 die balik..yiiiihhaaaa!!!
mish u a lot!!!


so lagu sedetik lebih ni nmpk cam sesuai je dgn feeling aku terhadap DIA
jom kite hayati lirik lagu sedetik lebih di mana ini juga luahan perasaan aku..
check it out~~
 
setiap nafas yg di hembus
setiap degupan jantung 
aku selalu memikirkanmu
dalam sedar di buai angan
dalam tidur dan khayalan
aku selalu memikirkanmu

ternyata ku perlukan cinta
dari dirimu sayang 
barulah terasa ku bernyawa

kasih ku
ku amat mencintai kamu
kerna kau beri arti hidup
ku kan terus mencinta 
sedetik lebih
selepas selamanya

dikala penuh ketakutan 
dengan badai kehidupan
ku bersyukur adanya kamu
biarlah kehilangan semua yang dimiliki
di dunia asal masih
adanya kamu

ternyata ku perlukan cinta
dari dirimu sayang 
barulah terasa ku bernyawa

kasih ku
ku amat mencintai kamu
kerna kau beri arti hidup
ku kan terus mencinta 
sedetik lebih
selepas selamanya

sayang selamanya akan cintakan abg..
abg membahagiakn sayang dr dulu, skrg n selamanya..
tankz abg..luv u so much..

 

No comments: