Thursday, 26 May 2011

pelamin, bj akad nikah dan tema majlis

entry ringkas aje..
insyaAllah semua ini akan terlaksana xlama lg

cantik kn..ni la pelamin aku nk..insyaAllah..cume nye akn tkr kaler aje la..aku nk kaler mcm pelamin kat bwh ni

kaler kuning + pink + putih..d sebabkan tema aku kaler ni, so pelamin kat ats 2 akn d ubah menjadi kaler ni la..cantik x??ape2 pon, aku nk ty pendapat BAKAL dulu la..
next adalah contoh baju akad nikah yg aku nk
kamo2 rs sesuai x??
mcm ok je kn..skrg ape pon blh pakai kn
org xpenah buat, kite buat la dulu..hihi

amacam, ok??


cantik sgt..nmpak mcm arabian gitu..
sbb kalo blh, style yg aku nk buat adalah ARABIAN STYLE..
skrg tgh sibuk survey lagi mn yg sesuai..
mcm yg ni pon da ok..
tgu BAKAL balik mgu dpn, then aku akn discus ngn die.. 

ade 1 kedai aku pasan ade bj pengantin kaler kuning + maroon..
cantik giler..kalo amek yg 2, so tema kaler nanti akn berubah la 
jadi kaler kuning + maroon + putih
suke2!!!
abg!!cepat la balik!!

4 comments:

sAkuraku aya said...

wowieee!da nak bina masjid eh,.congratulation!cantek pelamin :)

Norul said...

tankz a lot dear..xtau lagi konfem ke x pelamin ni..sbb owner pelamin ni dr butik kat kelantan..tkt nti org pk ciplak hak org pulak even tkr kaler pon kn..

wawa abdullah said...

waa..beshnye..org tggu berita gembira daia nnt.. :D

Norul said...

haha..ade2 je wa ni..i'Allah org xkn lupe kwn2..jgn riso..sato malaya org jemput nti..i kn femes..kihkihkih