Thursday, 21 July 2011

kisah KAMI...part 2

salam derr..wahhh..mlm ni islamic cket..ttibe bg salam..bagos ape..kne amal slalo mcm ni..dahulukan dgn salam..kn3...ni haaa...nk sambung cite smlm..ramai da tertanya2 kn sal cinta kami ni..hahah..mcm la hebat sgt kn..ok2..jom ikuti sambungan nye..........
~~~

~~~
~~~

~~~
nk mule dr mn ekk..ok2..selepas jumpe kali pertama kat pantai 2 kn, kami makin lame, makin rapat dan makin giler..aku pon makin syg kat die..spnjang staun aku blaja matrik kedah, 2x kami jumpe..1x die dtg kedah, 1x aku pegi melaka..xtermasuk yg 1st dating la..rindu mmg rindu tp gitu la..pk blaja la dulu..spnjang setaun ni, mcm2 dugaan kami lalui..contoh???ermm..aku pasang lain..die pasang lain..hahaha..KANTOI SUDAH.............*malu jap..dusshhhhhh....kehkehkeh...aku ni xpandai menipu..so aku dgn rela hati je mengaku dgn sp aku kapel..baik x caye????hahaha..last2 rupenye laki yg aku kapel 2 adik kwn die..hahahaha...jauh betol pegi nye yea...adik kwn die a.k.a ank kwn mak ayh die...hahaha..fmly diorg n fmly dak boy 2 kwn rapat maaaa~~~mn gua tau maaaa~~~~die pulak mcm mn bleh kantoi????abg aku yg bgtau..baik kn abg caye....abg mn sgop tgk adik die kene tipu beb..da r yg menipu 2 kwn sndiri kn..kwn bek pulak 2....citenye mcm ni......kami gado..gado besar..pasal ape aku pon da lupe..aku col xagkat, msg xbalas..pas2 die tepon balik ckp nk p tenangkn pikiran sat...ok la..time la..tp aku xpuas ati..aku tepon abg aku..ty mn mr.K aku ni pegi..tlg la tgk kn die..jwpan abg aku ape korag nk tau???


' mu xyah nk susah2 pk kn mamat 2..die tgh syok kuar ngn awek die..mu duk ngs2 kat sane..dah2..xyah buag karan'...*aku sentap!!!!!

aku dpt tau die merempit dr melaka ke uitm shah alam sbb nk jumpe awek no 2 yg blaja kat sane time 2...cedih beb!!!!sanggop nye die...isk3....jauh 2...xleh time!!!awat die xmerempit ke kedah je jumpe haku..ade pekdah jugak kn..tp nye..cinta ni perlukan pengorbanan dan tolak ansur..yela..korang pk la kn..aku pon penah buat silap yg same kn..bile die pon buat mcm ni jugak, aku xde la angin sgt..aku maafkn die sbb aku pon silap..kami same2 mtk mf dan same2 let go gf n bf masing2...sbb kami terlalu syg dgn hubungan kami ni...


sblm aku lupe..aku xgtau lagi kn mcm mn mr.K dpt no fon aku kn..mcm ni..lepas aku abeh spm, aku keje part time kat 1 restoran ni..abeh keje kol 12 tghmlm..so slalo nye abg aku la yg amek..aku pon xtau ms bile abg aku dtg amek aku ngn kwn2 die termasuk la mr.K aku ni..ms 2 la die nampak aku...

mr.K : sop..adik mu 2 bukn ke dak skolah !@#$$
abg: yela..nape, knl ke?
mr.K : kenal la..junior aku 2..cantek jugak.pengsan jap..kehkehkeh.wehh..bg no fon bleh?aku nk kenal..
abg: kalo mu rs bleh ngorat die, try ah...tankz bro..sbb lu la wa bahagia skrg..mmuaahhh..haha

p/s  abg aku ngn mr.K satu U..kos lain2..tp diorg ade kelab budak trganu kat U diorg..sumenye rapat...itu yg knl 2..nama pon jodoh kn..alhamdulillah...

lepas 2, alhamdlh aku dpt blaja kat uitm shah alam..so dekat la cket ngn melaka kn..2jam je kalo nek bas..slalo la kami jumpe dan die pon slalo la dtg shah alam..mmbe2 die pon ramai duk shah alam..time ni kami bahagia sgt..lepak same2..slalo aku ikt die lepak ngn kwn2 die..die gtau suke bwk aku lepak same sbb aku da jadi cm geng die..geng die pon slesa ngn aku..bleh gurau sakan..

aku kat shah alam 3taun..so bile d PLUS kn, 4taun la kami kapel kn..spnjag 4taun ni,dugaan plg berat bile mak die tentang hubungan kami dan kami putus selama 6 bulan masa aku semester 3 sebab kebodohan masing2..masa ni hidup aku tunggag langgag beb..xtentu arah..pointer aku jatuh terok..result aku masa sem 3, aku dpt 1.98..korang bygkn mcm mn idop aku tanpe die..aku giler beb..aku jadi liar..selama ni die yg bimbing aku..die yg slalo igtkn aku soal agame, hukum hakam, soal hidop..semuanya...die tmpt aku bergantung..aku xmalu tuk mengaku yg AKU XBLEH HIDOP TANPE DIE...

soal mak die????ermmm...aku sbnrnye xtau yg mak die xtau pasal kitorg..die xpenah gtau pape pon...satu ari ni, kami masing2 kat kg..cuti semester..aku ttibe dpt panggilan dr sorg mak cik yg mengaku mak mr.K...aku sengeh beb..pompuan mn xepy bile mak mentua col kn..tp aku sentap!!!langit xslalonye cerah kn..aku kene tengking!!!aku tahan sebak..die mtk kami putuskn hubungan ms 2 jugak dan jgn kaco ank die lagi...die nk ank die blaja, xnk smpai abai pelajaran..toksah bcinta lagi...aku diam seribu bahasa..air mate aku menitik satu persatu..hati aku hancor luluh..sbb???sbb aku xkn ubah sorg ank menjadi anak derhaka hy kerana sorg pompuan...antara gurlfren dan mak, pilih lah mak..aku kene mengalah..aku cube col mr.K byk kali tuk inform benda ni tp die xangkat..aku xtau nk buat ape..last2 aku buat keputusan drastik..aku pk mungkin Tuhan nk tunjuk ni la jalan nye tuk aku lari dari die..dh alang2 die xangkat, baik aku diam trus..dan aku hy hantar msg yg aku kire adalah terakhir dr aku...

'hubungan kita smpai di sini shj...sory n tankz 4 everything'


kenapa die xagkat fon??ape jadi lepas 2??ape jadi pada die??ape jadi pada mak die??mcm mn cite kami putus ms aku sem3???sume nye akan bersambung dlm PART 3~~~~~


 

2 comments:

Faiz said...

alamak..tak end lg...aduyai...

Norul said...

pnjg sgt la nyah..kalo mak buat 1 entry je kn, 1 page xcukup..xpe2..bleh menambah koleksi cite mak..nyah xkesah kn????