Friday, 1 July 2011

rampas, di rampas dan perampas

kalo aku rampas ko nye bf, ape ko rs??
kalo aku rampas ko nye suami, ape ko rs??
aku rasa~~~~
aku rasa bersyukur sgt sbb at lis, aku da penah rs bahagia bile bersama die..skrg mgkin turn ko pulak..slh ke kalo kite pk mcm ni???

ckp mmg la senang kn..yg menanggog nye org yg berkenaan 2..ermm..kadag2 aku pelik dgn org yg suke merampas hak org len..xtau malu ekk..lps 2 sempat lagi menunjuk2..walaupon bende ni xde kene mengene pon dgn aku tp nye, sikit sbyk ade la jgk pertalian darah dgn 'org yg di aniaya' ni kn..pulak 2, c 'perampas' 2 tau aku ade relationship dgn 'yg teraniaya', lagi la nk menggedik dpn aku..'org yg di rampas' lak trus lari..mungkin sbb malu..nk slhkn 'org yg di rampas' tuhh xboleh jgk sbb dgr kate die da kene pukau oleh c 'perampas' tuhh..betol @ x, hy Allah yg tau..abeh cite sal perampas suami orang..kite cite sal perampas pakwe @ makwe org lak..

kali ni, biar aku lak yg jadi perampas..aci????kalo xnk, jage la pakwe @ suami korag elok2 kalo xnk aku rampas..hahaha...ape, ko igt ko bagos sgt ke nurul oiiii~~~yela..kadag2 sakit hati jgk bile kite tgk org yg kite rapat, baik, di perlakukan seperti yg xsepatutnya oleh awek diorg..mcm xhormat kn..yela...mmg la die 2 bukn tok laki mung!!!!tapi nye, dalam kepala kite ni kalo boleh, xnk la kapel sampai 100 org kn..kalo boleh, pakwe kite skrg ni je la kite nk wt husband..da mls nk cari len kn...ini da la kuar same2 ngn membe2 len tp xmesra alam dgn member2 pakwe ko 2...da memalukan pakwe ko kn..nti abeh sume ty 
  1. pesal ngn awek ko 2???
  2. len kali ko da xpayah la bwk awek ko lepak ngn kitorg..
  3. kitorg xsuke la awek ko..
  4. eh ko cari org len la...
lame2 mmg betol la pakwe ko akn tglkn ko satu ari nti..percaya la..kite kene time sape mmbe2 pakwe @ makwe kite..kwn die, kwn kite jugak..baru la akn slalo hepy..bagi  aku kn..restu kwn2 pon penting tau...bagi aku la..korag xstuju xkesah la..so plz...cheerz up!!!smile!!!susah ke???????len kali kalo ko bwk die lepak skali lagi, die buat prangai cm2 jgk sampai aku kne ty byk kali pesal muke cm2, pesal masam, pesal xsenyum..kang aku gtau nk rampas ko dari die, baru nk putih mate...huh..sombog..nyampah...

No comments: